25. maj 2023
Head of Costumer Relations & Events
Del på sociale medier
JUC søger Head of Costumer Relations & Events - Barselsvikariat
Vores skønne kollega Malene går på barsel og vi søger derfor en ny kollega, som kan træde ind i hendes rolle som Head of Customer Relations & Events, I et barselsvikariat på 12 måneder (med mulighed for forlængelse). Så har du erfaring med kundeservice og administraton, er dette muligvis noget for dig!
Din rolle
Som Head of Customer Relations & Events bliver du personaleansvarlig for Customer Relations & Events teamet. Dit primære ansvarsområde er Operations administrationen I alle lande, herunder;
Alt kundehåndtering på mail og telefon
Ansvarlig for vores system (Planorama) og oplæring/træning i systemet
Drift af nye lande: herunder hotelbookninger, løbende kontakt med hoteller, sikre at medlemmer får tidslinjebeskeder, håndtering og besvarelse af JUC mail / telefon
Ansvarlig for opdatering af aktive tidslinjebeskeder og evalueringer ved behov
Ansvarlig for vedligeholdelse af SOP’er og udarbejdelse af nye
Support til driften på Axelborg, herunder overordnet ansvarlig for vedligeholdelse af Axelborg 3. sal
Booking af fly og hotel ved behov for afdelingens personale
Støtte til driften i alle lande efter behov
Du vil referere til vores Operations Director, Torsten Nordfjeld.
Dit kommende team
Du bliver en del af et dynamisk team med højt humør og stor selvstændighed. Planlægning er absolut et nøgleord så direkte eksekvering med fokus på høj kvalitet og service i dagligdagen bliver en selvfølge.
Teamet samarbejder tæt med vores Facilitatorer, som føder eventsystemet med informationer om vores aktive netværk. Ligeledes samarbejder teamet tæt med udviklerne i Development, som føder eventsystemet med informationer om alle nye produkter.
En anden af CR&E teamets funktion er at varetage receptionen. Herunder at byde gæster i huset velkommen og fremmøderegistrerer gæsterne i eventsystemet og andre administrative opgaver. Sidst men ikke mindst har teamet stor kontaktflade med køkkenet og serveringen, for at sikre de rette lokaler benyttes til de enkelte arrangementer og den rigtige forplejningspakke serveres. I alle funktioner hjælper vi hinanden på tværs af arbejdsområder, for at sikre den bedst mulige leverance.
Du kan kende dig selv i disse punkter
Kundeserviceminded
Skarp i systemer og systemforståelse
Behagelig og toldmodig i din kommunikation med kollegaer såvel som kunder
Omstillings-og løsningsorienteret
Behersker dansk og engelsk i skrift og tale – gerne flere sprog, men dette er ikke et krav
Tidligere erfaring med ledelse af et lille team vil være et plus
Gør dig klar til at
Blive en del af en virksomhed i vækst på en spændende rejse for at erobre Europa, mens vi stadig husker at have det sjovt sammen og fejre hinandens succeser undervejs.
Deltag i vores dynamiske interne liv, med mange sociale arrangementer i løbet af året såsom bowling, padeltennis, vinsmagning mm
Blive forkælet af vores egen kok, som serverer os en gourmet frokost hver dag og morgenmad hver fredag.
Er vi et match?
Send din ansøgning og CV til apply@juc.dk og skriv ”Head of CR&E” i emnefeltet.
Ansøgningsfristen er d. 15. juni og vi forventer at holde samtaler i uge 25.
Tiltrædelse d. 1. august 2023
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Operations Director, Torsten Nordfjeld, +45 2712 6769.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Vil du vide mere?
Hvis du har sprøgsmål til stilling, er du velkommen til at kontakte mig på nedenstående email.
Zennia Larsen
People and Culture Manager
E: zl@juc.dk
Send din ansøgning her
Ansøg ved at sende din ansøgning og CV til apply@juc.dk