25. maj 2023

Head of Costumer Relations & Events

Del på sociale medier

in
t
f

JUC søger Head of Costumer Relations & Events - Barselsvikariat

Vores skønne kollega Malene går på barsel og vi søger derfor en ny kollega, som kan træde ind i hendes rolle som Head of Customer Relations & Events, I et barselsvikariat på 12 måneder (med mulighed for forlængelse). Så har du erfaring med kundeservice og administraton, er dette muligvis noget for dig!

Din rolle

Som Head of Customer Relations & Events bliver du personaleansvarlig for Customer Relations & Events teamet. Dit primære ansvarsområde er Operations administrationen I alle lande, herunder;

  • Alt kundehåndtering på mail og telefon

  • Ansvarlig for vores system (Planorama) og oplæring/træning i systemet

  • Drift af nye lande: herunder hotelbookninger, løbende kontakt med hoteller, sikre at medlemmer får tidslinjebeskeder, håndtering og besvarelse af JUC mail / telefon

  • Ansvarlig for opdatering af aktive tidslinjebeskeder og evalueringer ved behov

  • Ansvarlig for vedligeholdelse af SOP’er og udarbejdelse af nye

  • Support til driften på Axelborg, herunder overordnet ansvarlig for vedligeholdelse af Axelborg 3. sal

  • Booking af fly og hotel ved behov for afdelingens personale

  • Støtte til driften i alle lande efter behov

  • Du vil referere til vores Operations Director, Torsten Nordfjeld.

Dit kommende team

Du bliver en del af et dynamisk team med højt humør og stor selvstændighed. Planlægning er absolut et nøgleord så direkte eksekvering med fokus på høj kvalitet og service i dagligdagen bliver en selvfølge.

Teamet samarbejder tæt med vores Facilitatorer, som føder eventsystemet med informationer om vores aktive netværk. Ligeledes samarbejder teamet tæt med udviklerne i Development, som føder eventsystemet med informationer om alle nye produkter.

En anden af CR&E teamets funktion er at varetage receptionen. Herunder at byde gæster i huset velkommen og fremmøderegistrerer gæsterne i eventsystemet og andre administrative opgaver. Sidst men ikke mindst har teamet stor kontaktflade med køkkenet og serveringen, for at sikre de rette lokaler benyttes til de enkelte arrangementer og den rigtige forplejningspakke serveres. I alle funktioner hjælper vi hinanden på tværs af arbejdsområder, for at sikre den bedst mulige leverance.

Du kan kende dig selv i disse punkter

  • Kundeserviceminded

  • Skarp i systemer og systemforståelse

  • Behagelig og toldmodig i din kommunikation med kollegaer såvel som kunder

  • Omstillings-og løsningsorienteret

  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale – gerne flere sprog, men dette er ikke et krav

  • Tidligere erfaring med ledelse af et lille team vil være et plus

Gør dig klar til at

  • Blive en del af en virksomhed i vækst på en spændende rejse for at erobre Europa, mens vi stadig husker at have det sjovt sammen og fejre hinandens succeser undervejs.

  • Deltag i vores dynamiske interne liv, med mange sociale arrangementer i løbet af året såsom bowling, padeltennis, vinsmagning mm

  • Blive forkælet af vores egen kok, som serverer os en gourmet frokost hver dag og morgenmad hver fredag.

Er vi et match?

Send din ansøgning og CV til apply@juc.dk og skriv ”Head of CR&E” i emnefeltet.

Ansøgningsfristen er d. 15. juni og vi forventer at holde samtaler i uge 25.
Tiltrædelse d. 1. august 2023

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Operations Director, Torsten Nordfjeld, +45 2712 6769.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Vil du vide mere?

Hvis du har sprøgsmål til stilling, er du velkommen til at kontakte mig på nedenstående email.

Zennia Larsen 
People and Culture Manager 
E: zl@juc.dk

Send din ansøgning her

Ansøg ved at sende din ansøgning og CV til apply@juc.dk

Del på sociale medier

in
t
f