Development Manager - København

Development Manager - København
29.08.2019
Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de mest interessante profiler i det danske erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? I denne stilling vil du få ansvar for udvikling af kurser, konferencer og certificeringer.


Jobbet

Som Development Manager bliver du del af et team, hvor vi hver dag stræber efter at levere den ypperste juridiske efteruddannelse for advokater i form af netværksgrupper, kurser, konferencer og certificeringer.

Du bliver ansvarlig for udvikling samt drift af produkter i form af kurser, konferencer og certificeringer. Du refererer til virksomhedens Development Director, og din arbejdsdag er spændende og varieret. Du tager udgangspunkt i dit årshjul og planlægger samt udvikler kurser, konferencer og certificeringer fordelt over året.

Dine arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Overordnet ansvar for udvikling af kurser, konferencer og certificeringer
  • Ansvar for opnåelse af salgsmål for de produktkategorier
  • Udvikling af ca. 30 kurser og 5 konferencer pr. ½ år – fra idé til eksekvering
  • Netværke med markante profiler i den juridiske branche
  • Ansvar for at planlægge og koordinere aktiviteter i dit team
  • Forhandling med undervisere og samarbejdspartnere
  • Koordinering af marketing kampagner med vores marketing-team
  • Afholde workshops med eksterne interessenter
  • Varetagelse af drift og projektledelse, herunder rutinemæssige opgaver
  • Ad-hoc opgaver


Din profil

Du har en kommerciel profil og har lyst til at tage ansvar for produktudviklingen af kurser, konferencer og certificeringer. Du brænder for at udvikle serviceprodukter og på at nå dine mål. Du har en udpræget forretningsmæssig forståelse og er hurtig til at sætte dig ind i produkter og matche dem med kundens behov. Det betyder også, at du er udadvendt og kan begå dig blandt landets fremmeste juridiske eksperter.

Du besidder i væsentlighed disse egenskaber:

  • Du er skarp til at behovsafdække et marked og udvikle matchende produkter
  • Du mestrer at planlægge, styre og følge op på projekter og opgaver
  • Du kan holde mange bolde i luften med både interne og eksterne interessenter
  • Du kan formulere dig flydende og have en god forståelse for grammatik
  • Du har lyst til at gøre en forskel og skabe dig en karriere
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Du har en fleksibel arbejdsindstilling

 

Vi tilbyder

For os er det vigtigt at kunne arbejde målrettet samtidig med, at vi har et godt arbejdsmiljø. Et miljø hvor vi kender hinanden og føler os inspirerede. Du vil blive en del af en vækstvirksomhed, som er på en spændende rejse. En målrettet rejse, hvor vi har det sjovt sammen. Det er en del af vores DNA.

Nå ja, også ligger vi i smukke, lyse og højloftede lokaler lige ved Marmorkirken i København K og har en lækker kantineordning.

 

Er der et match?

Send din ansøgning og CV til apply@juc.dk

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Development & Marketing Director, Morten Richardt, på 27 12 75 65.

Stillingen skal besættes hurtigst muligt, og vi holder samtaler løbende.  


Om JUC

JUC er en specialiseret kursusvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er Skandinaviens førende udbyder når det kommer til kurser, netværk og konferencer målrettet advokater, jurister, revisorer samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi afholder hvert år arrangementer for mere end 10.000 deltagere, fordelt på 200 forskellige kurser, 100 faglige netværk samt 20 konferencer i Skandinavien.