Kommunikations og Kursus Koordinator – København

Kommunikations og Kursus Koordinator – København
09.09.2021
Elsker du events og er du en haj til planlægning? Ønsker du at kombinere dette med arbejdsopgaver der stiller krav til koordinering og kommunikation? Så er det dig, vi søger til stillingen som koordinator i vores udviklingsafdeling.

Stillingen

Som koordinator i JUC’s udviklingsafdeling bliver du en del af et team, hvor vi hver dag stræber efter at levere den ypperste juridiske efteruddannelse for advokater i form af kurser, konferencer, certificeringer og e-learning. I tæt koordinering med vores Course Manager, er du med til at håndtere drift af vores produkter samt markedsføring af disse. Dine hovedopgaver er at genopsætte og opdatere kurser, stå for kunderettet kommunikation og ikke mindst holde styr på mange deadlines og opgaver. 

Dine arbejdsopgaver:

  • Opdatere samt genopsætte ca. 70 kurser pr. ½ år
  • Oprette og opdatere kurser og andre events, undervisere m.v. i vores CMS- og CRM-system
  • Kontraktforhandling med undervisere
  • Opfølgende dialog med undervisere og samarbejdspartnere
  • Projektstyre forløb med mange detaljer
  • Udføre og koordinere marketing kampagner herunder SoMe – ofte i samarbejde med vores marketing-team
  • Planlægge og optage video-content
  • Varetagelse af drift, herunder rutinemæssige opgaver

 

Din profil 

Du interesserer dig for koordinering og ekstern kommunikation og har mod på, at indgå i en hastig voksende virksomhed, hvor to dage sjældent er ens. Du er god til at styre planlægningsopgaver samt proaktivt og selvstændigt koordinere genopsætningen og planlægning af kurser, konferencer og certificeringer. Du skal samtidig kunne arbejde med forskellige opgavetyper på samme tid og have ihærdighed og en samvittighedsfuld tilgang til opgaverne.

Du besidder i væsentlighed disse egenskaber:

  • Du er knivskarp til at planlægge, styre og følge op på projekter og opgaver
  • Du kan holde mange bolde i luften med både interne og eksterne interessenter
  • Du er struktureret og detaljeorienteret
  • Du kan formulere dig flydende på forskellige medier (e-mail, tryksager, online) og kan lide at markedsføring
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Et sundt kommercielt sans
  •  Og, en fleksibel arbejdsindstilling

 

Vi tilbyder

For os er det vigtigt at kunne arbejde målrettet samtidig med, at vi har et godt arbejdsmiljø. Et miljø hvor vi kender hinanden og føler os inspirerede. Du vil blive en del af en vækstvirksomhed, som er på en spændende rejse. En målrettet rejse, hvor vi har det sjovt sammen. Det er en del af vores DNA.

Du vil indgå i JUC’s udviklings- og marketingsafdeling, hvor du møder produktudviklere, marketingsfolk, grafiker, e-learningsspecialister m.v. Vi er et teamorienteret miljø, hvor man gerne deler ud af erfaring.

Nå ja, og så er vi flyttet ind i helt nyrenoverede lokaler på Axelborg i hjertet af København, med egen Michelin-kok og hvor størstedelen af vores arrangementer afholdes i egne eksklusive lokaler og omgivelser.

 

Er der et match?

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte HR & Executive Assistant:

Julie Staal Østergaard: +45 93 97 27 03

Send din ansøgning og CV til apply@juc.dk og skriv ”Koordinator med kommunikationsflair” i emnefeltet.

Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt og holder derfor samtaler løbende. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

 

Om JUC

JUC er en specialiseret kursus- og netværksvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er førende på det danske marked, når det kommer til kurser, certificeringer samt konferencer målrettet til advokater, jurister, revisorer, ejendomsmæglere samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi er over de sidste tre år vokset med 50% årligt og er nu repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland.