Servicemedarbejder

Servicemedarbejder
07.10.2020
Er du fleksibel og detaljeorienteret? Sætter du en ære i altid at yde en god service? Så er vi måske din nye arbejdsplads! Vi søger en moden, ansvarsfuld, struktureret og serviceminded servicemedarbejder.

Som servicemedarbejder vil du have en central rolle i virksomheden og du har ansvaret for, at alt spiller på dine vagter.
Det forventes at du har et stort engagement på arbejdet, og ikke er bange for at yde en ekstra indsats.
 

Dine arbejdsopgaver

Din vigtigste opgave er at servicere vores gæster i huset, altid med et smil på læben og can-do attitude. Du vil få ansvaret for at opstille borde og stole i mødelokalerne til alle arrangementer. 

Gæsterne skal serviceres med kaffe/te/vand, morgenmad, frokost, tapas mv. Efter hver servering skal der ryddes- og vaskes op og kursus-lokalerne skal skinne og stilles om til næste arrangement. Du skal have et skarpt overblik over alle vores arrangementer og sørge for, at kursuslokalerne står klar til dagens aktiviteter.

Ud over ovenstående vil du komme til at hjælpe dine kollegaer på kontoret med andre ad hoc-opgaver.
 

Hvad forventer vi af dig

›› Du kan kommunikere klart og tydeligt på dansk og engelsk
›› Du er serviceminded
›› Du er grundig
›› Du kan jonglere med mange bolde i luften
›› Du er mødestabil og kvalitetsbevidst
›› Du har en god fysik
›› Du er villig til at yde en ekstra indsats når det kræves
›› Du er fleksibel


Kvalifikationer

Lignende erfaring fra tidl. jobs, enten fra restaurations- eller eventbranchen. 

Vi er åbne over for din uddannelsesbaggrund, men det er vigtigt, at du som person er positiv, smilende og udadvendt med gode kommunikations- og samarbejdsevner, samt har et skarpt overblik.

 

Vi tilbyder dig

›› Et job i spændende omgivelser på 20 timer om ugen i gennemsnit, mandag til fredag i tidsrummet 15.00 – 23.00. Tidspunktet afhænger af hvilke arrangementer vi har i huset. Der kan komme enkelte morgenvagte fra kl. 8.00. 
›› Lønnen er 120 kr. i timen
›› Et fleksibelt og selvstændigt arbejdsmiljø, der bygger på gensidig tillid og respekt
›› Dygtige og engagerede kollegaer
›› En god omgangstone, et tæt fællesskab og plads til humor

 

Tiltrædelse: snarest muligt

Samtaler forventes afholdt i uge 42 og opstart uge 43/44.

Ansøgning og CV sendes til Office Manager, Malene Arvidsson: ma@juc.dk.

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Malene på telefon: 28556761.

 

Om JUC

JUC er en specialiseret kursusvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er førende på det danske marked, når det kommer til kurser, netværk og konferencer målrettet advokater, jurister, revisorer, ejendomsmæglere samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi afholder hvert år arrangementer for mere end 10.000 deltagere, fordelt på +200 forskellige kurser, +50 faglige netværk samt +10 konferencer i Skandinavien inden for mere end 20 kategorier.

Til daglig holder vi til på Axelborg i hjertet af København, hvor størstedelen af vores arrangementer, kurser og netværksmøder afholdes i egne eksklusive lokaler og omgivelser.