Om JUC

Undervisere

Tilbage

Bo Sannung

Chief Operating Officer hos Agillic Ltd

Bo Sannung er ansat som COO i Agillic. Agillic er markedsledende Omnichannel software som blandt andet er softwaren bag Club Matas. Platformen arbejder og integrerer til alle digitale touchpoints. Bo har yderligere fortid både fra Big Data verdenen og fra digital bureau verdenen som strateg, hvilket gør Bo i stand til at tale om og sikre en relevant debat i netværksgruppen både hvad angår traditionelle digitale kanaler, programatic buying samt hele CRM end to end customer journey building. Bo har tidligere været nordisk direktør for Center of Exellence hos SAS Institute og har specialiseret sig i customer intelligence. Virksomheder som har benyttet sig af Bos viden er blandt andet nordens største banker, forsikringsselskaber samt teleselskaber. Her har hans succesfulde arbejde med at udvinde kundeindsigt fra data inspireret mange marketing- og business develop-ment-professionelle, som gennem årene har haft mulighed for at lade sig inspirere i måden man forener analyse og marketing mod bedre bundlinje. Erfaringen tæller også salgs- og marketingchef for landet største pensionsselskab samt strategi for flere internationale web-bureauer.

Bo har desuden en cand.merc. i økonomisk markedsføring fra Copenhagen Business School (CBS), og han har siden hen suppleret med en executive management-uddannelse fra IMD Business School i Schweiz. De senere år har han ageret ekstern lektor på CBS, hvor han har undervist på cand.merc.-linjen Brand Governance.