Undervisere
Tilbage
Bo Sannung
COO hos Agillic Ltd
Bo Sannung er ansat som COO i Agillic. Agillic er markedsledende Omnichannel software, som bl.a. er softwaren bag Club Matas. Platformen arbejder og integrerer til alle digitale touchpoints.
Bo Sannung har yderligere en fortid både fra Big Data verdenen og fra digital bureau-verdenen som strateg, hvilket gør Bo i stand til at tale om og sikre en relevant debat i netværksgruppen - både hvad angår traditionelle digitale kanaler, programatic buying samt hele CRM end to end customer journey building.
Bo har tidligere været nordisk direktør for Center of Exellence hos SAS Institute og har specialiseret sig i customer intelligence. Virksomheder som har benyttet sig af Bo Sannungs viden er bl.a. nordens største banker, forsikringsselskaber samt teleselskaber. Her har hans succesfulde arbejde med at udvinde kundeindsigt fra data, inspireret mange marketing- og business development-professionelle, som gennem årene har haft mulighed for at lade sig inspirere i måden man forener analyse og marketing mod en bedre bundlinje. Erfaringen tæller også salgs- og marketingchef for landet største pensionsselskab samt strategi for flere internationale web-bureauer.
Bo Sannung har desuden en cand.merc. i økonomisk markedsføring fra Copenhagen Business School (CBS), og har siden hen suppleret med en executive management-uddannelse fra IMD Business School i Schweiz. De senere år har han ageret ekstern lektor på CBS, hvor han har undervist på cand.merc.-linjen Brand Governance.