Undervisere
Tilbage
Paul Bellamy
Owner & CEO hos Bellamy Consulting AS
Paul er indehaver af og CEO hos Bellamy Consulting AS. Han har arbejdet i en række lande i Europa, Asien, Afrika og USA. Paul har været stærkt involveret i faglig udvikling i forskellige faglige foreninger, herunder bestyrelsesopgaver i Norge, Europa og USA. Desuden har Paul Bellamy holdt foredrag i adskillige lande og skrevet artikler, der er publicerede i nationale og internationale tidsskrifter.
Paul Bellamy arbejdede i flere år med salg og marketing i Storbritanniens største skokoncern. Derefter blev han statsautoriseret revisor (UK) og statsautoriseret revisor (Norge). Efter syv år hos DnC byggede Paul den norske konsulentvirksomhed Grant Thornton International op. Senere blev han chef for rådgivningsafdelingen i PwC, som havde en meget kraftig vækst.
Paul Bellamy var administrerende direktør for Wiersholm fra 2001 til 2004, hvor virksomheden opnåede meget positiv medieomtale og nåede til tops på internationale ranglister. Derefter blev han Network Managing Partner for Grant Thornton Norge med revision, rådgivning og advokatfirmaer. Her blev salget fordoblet på de fire år. Paul arbejdede som konsulent for flere advokatfirmaer, primært med strategi og forretningsudvikling, men også med større undersøgelser.
I 2009 blev Paul Bellamy administrerende direktør for klienten Schjødt, en rolle han havde indtil 2015. Virksomhedens omsætning blev i denne periode fordoblet og Schjødt etablerede sig som et af de fem store advokatfirmaer efter mange år med Big 4.
Paul startede Bellamy Consulting, som rådgiver for advokatfirmaer inden for strategi, forretningsudvikling, markedsføring og professionalisering, til bestyrelsen, MP, ledelsesteams eller partnerskabet. Han var også et par måneder konstitueret administrerende direktør for SANDS.
Efter et par år skiftede Paul Bellamy til en klient for anden gang. Paul blev strategi- og udviklingsdirektør i SANDS, som led i et større strategi- og udviklingsprojekt i virksomheden gennem flere år, hvilket førte til markante ændringer i servicetilbud, kundesammensætning, rekruttering og markedsattraktion.