Netværk

stroke-width="2.28571" />

1. oktober 2023

Studentermedhjælper til Marketing Support

Del på sociale medier

in
t
f

Er du en kreativ og selvstændig person med interesse for grafisk design og digital marketing? Har du lyst til at arbejde med Adobe-pakken, dataanalyse og skabe engagerende visuelt indhold? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.

Som vores nye studentermedhjælper vil du være en vigtig del af vores Development-afdeling, hvor du får mulighed for at udføre en bred vifte af marketing- og grafikopgaver. Dine primære ansvarsområder vil omfatte:

Grafisk Design

  • Arbejde i Adobe-pakken, især InDesign og Photoshop, for at skabe professionelt og visuelt tiltalende materiale i samarbejde med vores in-house grafiker.

  • Opsætte og redigere grafisk materiale til brochurer, underviserbilleder, annoncer m.m.

  • Være med til at producere vores kursuskataloger, som bl.a. sendes til de største advokatfirmaer i Danmark.

  • Udarbejde grafik og tekst til direct mail-kampagner.

  • Skabe organisk indhold med grafik til LinkedIn.

Marketing Support

  • Udføre dataudtræk og analyse fra vores marketingaktiviteter for at identificere muligheder for forbedring.

  • Foretage screening af vores website med henblik på at identificere mangler og rette fejl i underviserprofiler og produktbeskrivelser.

  • Opdatere e-mail-lister i vores e-mail-marketingplatform, ActiveCampaign, så vi sikrer at sende nyhedsbreve til relevante personer.

  • Hjælpe med genudsendelser af nyhedsbreve og andre e-mailkampagner.

Om dig

  • Du er nysgerrig, engageret og motiveret til at lære nyt.

  • Du er kreativ tænkende og har øje for detaljer.

  • At du har erfaring med Adobe InDesign og Photoshop er en fordel, men ikke et krav.

  • Du har evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret.

  • Du har gode kommunikationsevner og trives med at arbejde i et team.

  • At du har erfaring med sociale medier, især LinkedIn, er en fordel.

Om JUC

JUC blev etableret i 2001 og er i dag Skandinaviens førende udbyder af kurser, netværk, konferencer og certificeringer målrettet advokater, jurister, revisorer samt en lang række af professionelle fagfolk.

JUC er specialiseret i at tilbyde praktisk orienteret undervisning til alle, der ønsker at videreudvikle sine juridiske færdigheder og viden. Udover at tilbyde juridisk efteruddannelse, har JUC også fokus på den personlige udvikling

af vores deltagere. Vi tror på, at kommunikation, ledelse og samarbejde er vigtige redskaber at kunne mestre for enhver professionel karriere, og derfor tilbyder vi også træning inden for disse områder.

Send os din ansøgning

Stillingen er på cirka 15-20 timer om ugen. Arbejdstiden skal lægges i hverdagene mellem 8.00 – 17.00.

Send din ansøgning og CV til marketing@juc.dk. Vi behandler ansøgninger løbende og forventer at afholde samtaler i den kommende måned.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Grafisk Designer, Peter Møller Andersen på pma@juc.dk eller +45 61 78 03 39.

Del på sociale medier

in
t
f